ארונות חדרי ילדים

 
ארונות חדרי ילדים צריכים להיות מובחנים זה מזה על פי סוגם: ישנם ארונות המשמשים ילדים בודדים וישנם ארונות המשמשים בחדר בו גרים הרבה ילדים. סוג הארון שונה בתכלית משום שהמטרה אינה זהה. כך, למשל, כשיש הרבה ילדים – הם עדיין ירצו להרגיש שיש להם עצמאות בחדר ושיש ביטחון שהחפצים שלהם נשמרים כנדרש. לכן, מאד מקובל לוותר על תא תליית החליפות בארון הזה ולהזמין ארון רק עם מדפים לקיפול בגדים בעל מספר עמודות, כאשר כל אח בבית מקבל עמודה משלו בתוך הארון. אפשרות נוספת היא לחלק את סידור הבגדים על פי שורות, כאשר ככל שהילד גדול יותר הוא מקבל שורה גבוהה יותר בארון.
 
ארונות לילדים יחידים
 
ארונות לילדים יחידים בדומה לארונות נוער צריכים להכיל גם תא לחליפות וגם תא לקיפול בגדים. בחירת הארון צריכה להתבצע על פי היצע הבגדים של הילד, וסוג הבגדים. אם יש לילד יותר בגדים מתקפלים מאשר חליפות יש להשקיע יותר במדפים אלו ולהיפך. כמובן שיש לקחת בחשבון גם ריכוז תאים קטנים יותר לאחסון גרביים ומוצרי הנעלה שונים. גם כאן, אם לילד יש הרבה מהפריטים הללו מוומלץ לשקול לשים לו את הנעליים בקפסולת אחסון או מתקן נעליים נפרד.
 
עיצוב ארונות לחדרי ילדים
 
ארונות לילדים מרובים
 
התחלנו לדון בעניין זה לעיל אך חשוב לחדד מספר פרטים. חשוב לדאוג שהארון לא יהיה יותר מדי גבוה: אל תשכחו שמדובר בילדים ולא בכם ההורים. יחד עם זאת, בשאר הבית כמובן שחשוב לא רק שיהיו ארונות גבוהים, אלא גם להשתמש בתאים שלהם על מנת לאחסן שם מוצרים מסוכנים לשימוש ילדים מכל סיבה שהיא. בחדר הילדים אין סיבה לאחסן להם חומרים מאין אלה, ולכן ארון נמוך הוא ממש ארון אידאלי בחדר כמו חדר הילדים.

בחירת פרזול הארונות ואופן הפתיחה
 
מאד מומלץ לבחור לילדים ארון פתיחה ולא הזזה בשל הבטיחות הרבה שלו. על מנת למקסם עוד יותר את הבטיחות הקפידו שלא נכנס לחדר הילדים ארון היוצר זווית חדה מדי בין הדלת שלו לציר הארון על מנת שהילד לא יהיה חשוף לסכנת צביטה בעת פתיחת הדלת. מומלץ גם להימנע מחלקים חדים כמו ידיות או רכיבי פרזול אחרים על מנת למנוע פציעות ילדים מן הארון.
 
קטלוג ארונות לחדרי ילדים של רהיטי דורון - ניתן להתרשם ולקבל מידע ושירות כבר עכשיו באתר.