המלצות לרכישת שידות לחדרי נוער

כיצד מומלץ לרכוש שידות לחדר נוער? מהן שידות לחדר נוער המהוות ריהוט בוטיק? מה חשוב לדעת על שידות לחדר נוער בטרם הרכישה? והיכן מוצאים רהיטים במבצע.

שידות לחדר נוער משמשות למגוון רחב של מטרות: הצבת טלוויזיה, הצבת ציוד זוטר של המתגורר בחדר, ואחסון ציוד זמין לפני השינה. אז, נדרש שהשידה גם תוצב בסמוך למיטה. שידה יכולה להיות עם מדפים בלבד, או מדפים ומגירות, והיא יכולה לשמש, כאמור, הן עבור המיטב והן כסט שולחני על גלגלים שמטרתו – אחסון בתוך מגירות.

בחירת שידות לחדר נוער

מומלץ לבחור בשידות עץ דקורטיביות ויפות, או בשידות מתכתיות עמידות שישתלבו היטב עם מראה החדר. ההמלצה החמה ביותר היא לבחור שידה בהתאם לצורך של הנער המתגורר בחדר. אם המטרה היא תוספת מדפים – למשל לתכולה נוספת של ספרים שיש בחדר, מומלץ לרכוש שידת מדפים. לעומת זאת, אם מדובר בשידה להצבה ליד המיטה, ניתן לרכוש פשוט הגבהה ללא מדפי פנים, או התקן עם רצועות גומי להעמדה קבועה על הקרקע.

מעצבים שידות לחדרי ילדים

בחירת שידה עם מגירות – לשם מה היא נועדה?

הדבר נועד לאחסון ציוד עודף בחדר שאין מקום אחר לשים אותו בו: יומנים, ספרים ישנים, דמי כיס, וכד'. רכישת שידה עם מגירות בדרך כלל מתאפשרת בסטים של 2-4 מגירות עם פרזול מתכתי, מפלסטיק או מעץ. חשוב לרכוש את השידה בהתאם להיקף התכולה העודפת, ועל רקע העיצוב שלה והיחס העיצובי הצפוי שלה עם החדר לה היא נועדה.

שידת טלוויזיה לחדר נוער – מה מומלץ לבחור?

חשוב לבחור בשידה הידועה כשידה עמידה, חזקה וחסונה העשויה ממיטב החומרים. אם זה עץ – רק איפאה, קומרו, ארז לבנוני, וכד'. בשידות מתכת כמובן שתמצאו היצע רב יותר בתחום. כיום, גם שידות טלוויזיה מכילות מדפים תחתיים בהם מומלץ לשים ציוד הקשור לטלוויזיה: שלטים, בקרים, ממירים של כבלים, וכד'.

יתרונותיהן של שידות לחדר נוער

* תוספת אחסון לחדר המיועד.

* עיבוי דקורטיבי של החדר והגברת הנוכחות בו מבחינה זו.

* אחסון יעיל של הציוד, עם פיזור רב יותר.

* הזדמנות לביצוע רה-ארגון בחדר שיקל על המתגורר בו.

* יעיל ונוח כשזה נמצא ליד המיטה: הטלפון והארנק בהישג יד כל העת.