מיטות ילדים

מיטות ילדים מפוארות

 

מיטות ילדים

 

מיטות ילדים הם פריט חשוב בתכנון החדר. מיטות ילדים מעוצבים בדיוק כמו החדר ומהווים חלק זהה לחדר הילדים. מיטות ילדים בתחילת הדרך הם קטנים וככול שהילדים גדלים כך גם צרכיהם ואז צריך להחליף מיטות ילדים גדולים יותר. מיטות ילדים  חשוב מאוד לדעת היכן למקם אותה. מיטות ילדים מתחלקות לכמה סוגים יש את מיטות הנוער הראשוניות שהן קטנות יותר ורכות יותר ויש את מיטות הנוער לנוער המתבגר שאלו הן מיטות גדולות יותר שכבר יכולות לשמש את הנוער לצרכיו הבוגרים יותר.

בהחלט חשוב לדעת מה מצפים? מיטות ילדים מעץ מלא יכולות להיות החלק המרכזי בחדר ויכולות להיות גם החלק השולי שאליו יתווספו אביזרים שונים. קיימים בארץ סוגים שונים של מיטות ילדים , כמו כן דגמים מרובים. יש מיטות ילדים נפתחות ויש מיטות ילדים עם ארגז ויש בלי ארגז יש מיטות ילדים על רגליים ויש מיטות ילדים שמונחות על הרצפה. יש מיטות ילדים עם מזרון מתכוונן ויש מזרון קבוע. מאוד חשוב לדעת לאיזה גיל מיטות הנוער מיועדות. אפשר להתאים מיטות ילדים רק לפי שיקול הצרכים וכמובן גודל החדר.

חשוב מאוד לקחת את בן הנוער שאליו מיועדת המיטה לאולמות התצוגה ולראות יחד את המיטות המוצעות. המחירים כמובן שונים ממיטה למיטה והכל תלוי בסוג המיטה שתיבחר. כיום הנוער יודע בדיוק איזו מיטות ילדים הוא אוהב או מעדיף. חבל לבחור לבן הנוער את המיטה לבד כי זו תהיה החלטה שגויה. מיטות  נוער רבות מציעות לשלב עוד אלמנטים ביחד עם בחירת מיטות הנוער. כמובן שיש מיטות ילדים אורטופדיות ויש סוגים שונים של מיזרונים אשר יכולים להתאים למיטות הנוער. חשוב לציין שמיטות ילדים מייעדות עבור ישיבה של כל החברים שמגיעים לבן הנוער הביתה.

יש מיטות ילדים בגדלים של מיטה וחצי ויש מיטות ילדים ממש כמו מיטה זוגית אבל עדיין זו לא מיטה זוגית. קיימים ברוב החנויות בארץ פתרונות עבור מצעים לשלל סוגי המיטות המוצעות לנוער. מיטות ילדים קיימות מסוגים שונים של עץ או חומרים דומים. קיימים צבעים שונים של מיטות ילדים ובהחלט רצוי להתאים לחדר.