טיפים לרכישת מיטות מרופדות לילדים

עבור ילדים עשויים להתאים מספר רב של דגמי מיטות מרופדות. חשוב לבצע בחירה שתיטיב פונקציונלית עם הילד ותספק לו אביזר שינה חלומי בהתאמה מרבית. נדגים מספר סוגים של מיטות ילדים שיסייעו לכם להגיע לרכישה הטובה ביותר עבורכם, והנוחה ביותר עבור הילד שלכם. נוחות אינה מתבטאת רק במזרון אלא גם בפונקציונליות של המיטה, כפי שניתן יהיה ללמוד.
 
מיטת ילדים קטנים עם קרש הגנה
 
זוהי מיטה המיועדת כמיטה ראשונה לקטנטנים שרק יצאו מהלול. במיטה כזו חשוב שיהיה קרש הגנה, לרוב עשוי עץ, שימנע את נפילת הילדים בשנתם. המזרון של מיטה כזו עשוי להיות מורכב ממגוון חומרים, ולכן חשוב לקחת את הילד ולתת לו לבחור את המזרון שהכי נוח לו. כמו כן, אם ניתן להרכיב את אותו מזרון על מספר דגמים של מיטות, נתבו את עצמכם לדגם יפה ודקורטיבי שישתלב יפה עם המראה של החדר.
 
המיטה מומלצת: לילדים קטנים שזוהי מיטתם הראשונה בלבד.
 
מיטות מרופדות לחדרי ילדים
 
מיטת נוער נפתחת
 
מיטה שכזו מכילה 2 מזרנים: עליון ותחתון. המזרנים נפתחים על ידי מנגנון קפיצי שגם גורר את המזרון מחוץ למיטה כשהוא נמוך וגם מושך אותו למעלה כך שיהיה בגובה המזרון המקורי של המיטה. ישנן גם מיטות לחדרי נוער העשויות מויסקו ג'ל במזרון, שהן מיטות אשר המזרון השני נמשך באמצעות חוט משיכה במקום גרירה והפעלת קפיץ. בכל מקרה, חשוב לבחור במיטה בעלת מזרון אשר מספק נוחות מרבית לבן שלכם, ומומלץ שהוא יבדוק גם את המזרון השני של כל מיטה שהוא נמצא עליה, בטרם יקבל החלטה.
 
המיטה מומלצת: לנערים בני 12+ המעוניינים לארח חברים נוספים בביתם. מומלץ לרכוש גם ספת נוער.
 
מיטת נוער מתכווננת
 
מיטה זו נועדה אמנם להמשיך לאפשר לנער לישון ביחידות, ללא אפשרות למזרון נוסף, אבל הוא נהנה ממיטה מתכווננת. המשמעות היא שהוא יכול לכוון לעצמו את ראש המזרון כך שיעלה למעלה או יישאר בגובה אחיד עם גוף המזרון. הכוונון נעשה באמצעות שלט עם בורר מצבים נרחב. מי שהיו פעם רק מיטות בבתי חולים – כיום משווקות גם לקהלים פרטיים נרחבים בקונסטרוקציות ביתיות: בצבע, ובצורה המתאימה לאחסון בבית.
 
המיטה מומלצת: לנערים וילדים הקוראים לפני שנתם ומבצעים פעילויות לפני השינה כך שהם זקוקים למינוף המזרון.