אקססוריז לבית

 
מוצרים משלימים לבית שימשו מאז ומעולם דיירים שביקשו למצוא פתרונות נקודתיים לבעיות האחסון ובעיות אחרות שהתעוררו בבית, אך דיירם חכמים ידעו להיות מוכנים עם ההתקנים הללו ארוזים במחסן ומוכנים לשימוש כאשר זה נדרש. כאלו הן לדוגמה קפסולות אחסון: כלי נהדר לאחסון המשמש את אנשי כל הגילים ופופולרי במיוחד בחדרי ילדים.
 
קפסולות אחסון
 
רכיבי אחסון ניידים המונחים בפשטות על הרצפה. ילדים נוהגים להשתמש בהם לא מעט לאחסון רכיבי משחק שונים לשימוש תכוף. הקפסולות יפות למראה, משתלבות בקלות בחדרים מכל העיצובים ומכל הגדלים, ואם הן להרכבה עצמית – מדובר בהליך פשוט למדי שלא נדרשות יותר מ- 20 דקות להשלמתו.
 
בחירת אקססוריז לחדרי ילדים
 
מדפים לתלייה
 
מדפים עם פרזול שניתן לחבר לקיר. לרוב, שיטת ההתקנה היא חיבור הפרזול לקיר באמצעות מסמור או הברגה, או קידוח, ולאחר מכן – נוצרים את המדף לתוכו. ישנם מדפים בהם חלקים מהפרזול נשארים כחלקים חיצוניים ומעוצבים בקדמתם ובצדיהם וישנם מדפים בעיצוב דינאמי יותר בהם הפרזול משמש רק לחיזוק וקיבוע ולא לעיצוב חיצוני. ככל שיש יותר מתכת חיצונית על המדף מדובר בעיצוב שמרני יותר, אך גם כאן חשוב לשים לב להבדלים דקים: כאשר המתכת חלקה וברוחב המשטח של המדף – זהו עיצוב דינאמי ומודרני לכל דבר ועניין. כאשר המתכת המפורזלת מכילה צורות אומנותיות שנעשו בנפחות מתקדמת זה סממן שמדובר במדף בעיצוב אומנותי עתיק.
 
אדניות
 
היו ונשארו אקססוריז לבית פופולריים למדי. אדניות משמשות גנים וחצרות וגם התקנים בנויים המשקיפים כלפי חוץ – כמו מרפסות בעליות גג ואפילו חלונות עם אדן-חלון ללא מרפסת. אדניות מתאפיינות בצבע ובצורה, ולרוב קל מאד לצבוע אותן. בצבע פשוט לצביעת קירות בתים ניתן לשנות את המראה החיצוני של האדנייה ללא מאמץ.
 
מגירות ניידות
 
מגירות שנועדו להיות מאוחסנות בתוך רכיב אחסון גדול קיים – כמו ארון גדול במטבח או בחדר המגורים או בתוך מזנון בעל תא אחסון רחב. המגירות מציעות אחסון עבור פריטים קטנים שקל לאבד כאשר הם מאוחסנים בחלל הגדול המקורי. בכך, הן מאפשרות ניטור קל עבור אותם פריטים מבלי לחשוש מקשיים במציאת המוצר בהידרשכם.
 
אחד מספקי הוילונות המוכרים בעולם הוא אורגון וילונות. חברת אורגון מתמחה בעיצוב וייצור וילונות ופתרונות הצללה איכותיים, וכאשר מדובר על הוספת אקססוריז לחדר הילדים, חברת אורגון מציגה מבחר עשיר של וילונות לחדרי הילדים. באתר פרימוורה, המשווקת של אורגון בישראל, תמצאו קטלוג מפורט ודגמים מעוצבים של וילונות אורגון לחדר הילדים. שיהיה בהצלחה.
 
אקססוריז לבית שיפרו מאז ומעולם את חוויית ההתנהלות הביתית והפכו אותה לחלקה ומהנה!