דלתות פנים נגד מים

דלתות פנים נגד מים – מדוע כדאי

דלתות הפנים, עברו שינוי משמעותי במשך השנים, גם מבחינת חומרי הגלם וגם מבחינת תהליך הייצור. פעם היה ברור לאיזה שימוש נועדו דלתות הפנים והן היו רק בדרגה של פרקטיות, אך היום העיצוב, הינו חלק מדלתות הפנים אך ישנם עוד חידושים כמו דלתות פנים נגד מים- מדוע כדאי. בארץ יש שיטה לשטיפת רצפות ומדובר על הרבה מים. דלתות הפנים אם הן עשויות מעץ, עלולות להתנפח ולכן, ישנה דרישה היום לרכישה של  דלתות פנים נגד מים – מדוע כדאי. בזמנו, דלתות הפנים היו צבועות בצבע שמן או דלתות פנים שהיו עשויות מפח. דלתות אלה, אמנם היו עמידות בפני מים, אך מהבחינה האסתטית הן לא היו נראות בשיאן. דלתות אלה, ניו נשחקות מהר מאוד בגלל ריקבון או חלודה.

דלתות פנים נגד מים

ההבדל בין דלתות באירופה לדלתות הפנים בארץ

באירופה לא שוטפים את הרצפות עם הרבה מים, היות ורוב הרצפות עשויות מפרקט, מה שמונע שימוש בהרבה מים. דלתות מעץ הן מאוד נפוצות בחדרים של הבתים באירופה וזו הסיבה כי היום דלתות מיובאות מאירופה, הן פחות בעדיפות מאשר דלתות פנים נגד מים – מדוע כדאי. יצרניות דלתות פנים בישראל, הבינו את הצורך בדלתות פנים מיוחדות נגד מים והחלו לייצר דלתות פנים נגד מים – מדוע כדאי , הרבה אנשים רכשו אותן, גם  בגלל הפונקציונליות שלהן וגם בגלל העיצוב שלהן. ניתן למצוא צבעים ודגמים שונים של דלתות פנים נגד מים – מדוע כדאי. דלתות פנים נגד מים, עשויות מחומר פולימרי והוא נמצא בתחתית הדלת, כך שהוא מגן עליה בפני מים.

ממה כדאי להימנע בכל זאת גם אחרי התקנת דלתות פנים נגד מים?

למרות שמדובר על דלתות מעוצבות נגד מים, כדאי כי תדעו שאפילו שדלתות הפנים הם נגד מים, חשוב כי לא יהיו מים ברצפה בגובה של 7 ס"מ התחתונים של הדלתות. החומר הפולימרי הוא גם נזק מזיקי העץ כך שהתועלת של הדלתות הללו היא כפולה. כדאי להישמע להוראות של המוכרים באולם התצוגה של דלתות הפנים, כי כך תדעו מה מותר ומה אסור לגבי התחזוקה של דלתות הפנים העמידות למים והן תישארנה מתוחזקות וייראו כחדשות למשך שנים רבות.